Nej, det är ingen vanlig dag...

För det är JENNYS namnsdag - hurra, hurra, hurraaaaaaaaa!! :D

I'm back! Huvudvärken som jag haft sen jag vaknade i lördags morse är borta. Borta, gone, passé, stracony. You name it. Jag mår braaaaa!

Glad över detta gick jag på ett step-pass efter jobbet, och ja - det ångrar jag inte! Guuuud så sjukt roligt! Underbar musik, bra koreografi, bra instruktör - jag blev peppad till tusen! Hade värsta energin när jag cyklade därifrån, gud vilken adrenalinkick! YES!

Nu blir det Ugly Betty :) Kuuuul!

PUSS från en glaaaaaad Jenny

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis i efterskott jag som alltid bruka komma ihåg sånt skäms:(

Och du tur att inte jag går hos din sjukgymnast va skulle hon säga då!!!! E hon helt dum i huvet säga så i dessa tider med aneroxi o så speciellt när du verkligen lever ett sunt liv. IDIOT!!!

2009-10-07 @ 09:31:11
Postat av: Anonym

Men herregud ja moster som vanligt glömmer hela tiden f´låt

2009-10-07 @ 09:31:47
Postat av: Linda

grattis på namnsdagen i efterskott ;o)

2009-10-07 @ 14:30:29
URL: http://secondchansegirl.blogg.se/

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0