Sjukt mkt folk på gymmet...

Det är värsta hysterin i gymmet nu, så sjukt mkt folk! Är jobbigt när man måste vänta på maskiner, hantlar och bänkar... vet inte när man bäst ska träna egentligen. Efter jobbet direkt vid 17 är det fruktanvärst mkt folk, idag var jag där vid 18.30-tiden och det var typ lika mkt folk!! Gaaah!

Jaja, kunde köra mitt program nästan som tänkt, fick skippa en övning då jag inte orkade vänta längre.

Det är roligt för jag märker att jag verkligen orkar mer och mer för varje gympass. Så skoj!

Idag blev det rygg och triceps, bra bra. Roligaste passet av de 3 styrkepassen/vecka som jag kör!

Till middag blev det stekt potatis (mestadels kokt sen bara lite yta i stekpannan), kycklingfilé, lite vitlökssås (vv fraiche och lite vitlöksdippulver) och en sallad på rödlök, tomat och sallad. MUMMA!




Imorn blir det ett steppass igen - yey! Fick sån sjukt härlig adrenalinkick förra veckan - samma härliga känsla imorn? I wish! :D


Kommentarer
Postat av: H

jag ska med på stepen imorgon! :) Då ses vi!

2009-10-12 @ 21:49:09
URL: http://muffinsprat.blogg.se/

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0