Aaaaaaaaaaargh!

Aaaaah jag blir GALEN! Visst, jag har inga smala ben och således inga smala vader - men SÅÅÅÅ groteskt stora är dom väl ändå inte?! Inte så att man inte kan hitta några snygga stövlar?! De flesta är ju omöjliga att stänga dragkedjan på alt dra upp, vissa går nästan. Har hittat några som jag har kunnat stänga men det är otroligt tight och byxor innanför är inte att tänka på.

Det måste ju finnas folk med större vader än mig ändå?! Tycker det är helt sjukt att det ska vara så svårt...

Köpte ett par idag, typ kängor med snörning fram. Dom var rätt snygga, kan bli snyggt med benvärmare/höga strumpor under då de inte är så höga, men det var ändå inte såna jag var ute efter.


Lite dålig bild. Där fick ni ju se mitt snygga hall- och sovrumsgolv ;o)



Jaja, får väl leta vidare...

Kram

Kommentarer
Postat av: H

Jag har samma problem.... men i vissa butiker så finns det stövlar för större vader... fråga!

2009-09-16 @ 21:41:10
URL: http://muffinsprat.blogg.se/
Postat av: H

Jag står alltid bakom pelaren.. :) allt för att inte synas vet du! Skönt att du trivs i gymmet! Jag känner likadant. Imorse var jag där lite över nio o körde en halvtimme på cross-trainern. Härligt. Nästa v är det Anna som har step så jag går på combaten! :)

2009-09-16 @ 22:03:52
URL: http://muffinsprat.blogg.se/
Postat av: Maria

Jenny! Du har inga överdrivet tjocka vader...tänk inte på det. Ofta svårt när det är med dragkedja!

Du kommer hitta dig ett par snygga stövlar. Det är klart det finns folk som är större än du, alla är vi olika! Don´t forget ;)

2009-09-17 @ 09:51:04
Postat av: Mackan

Kolla in www.duoboots.se.



Där kan man välja både fotstorlek och vadstorlek när man köper stövlar. Blir det fel så kan man byta oxå. Tjejen köpte därifrån, funkade kanon.



/Mackan

2009-09-18 @ 08:18:35
Postat av: Linda

Äsch du har inga stora vader...Finns många som har störra jag tex...;o) Det där med stövlar är svårt..De är kanske precis som alla kläder gjorda för folk utan former...Du kommer hitta ett par stövlar...Kram

2009-09-18 @ 11:25:32
URL: http://secondchansegirl.blogg.se/
Postat av: Ina

Du är verkligen inte ensam!! JAg vill ha lårhöga stövlar men kan glömma det. Samma sak med "vanliga" stövlar med. Hade tur att hitta ett par snygga förra året med en slags "korsettknytning" längs hela baksidorna på stövlarna, från anklarna upp till där stöveln slutade. Då går det ju att töja på snörningen lite =)



Hm, får testa att göra sådär "framåt" nästa gång ... testa då bägge sätena är tomma och låtsas att någon sitter längst ut =)

På bio annars föredrar jag att "visa röva" mot de som sitter som jag går förbi, för vänder jag på mig så får de som sitter på nedre raden min hängröv i huvudet vilket är mindre trevligt för dom =D

2009-09-20 @ 18:46:50
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0