Fullproppad vecka som kommer...

Då var helgen slut och en ny vecka med nya möjligheter börjar :o) Vi har alla chanser i världen att göra det bästa av den. Ska göra allt jag kan för att det ska bli en bra vecka!

Den är fullproppad med både jobb och annat. Förutom jobbet så är det fotboll imorn kväll, måndag. På tisdag kväll blir det träning, på onsdag kväll är det dags för Johan Vester i Falkenberg, torsdag kväll träning och fredag jobbar jag länge, och sen - guess what? Träning :o) Sen helg IGEN. Ja, denna vecka kommer gå fort den också, vare sig jag vill det eller inte.

Ska bli en bra vecka med både maten och motionen har jag bestämt. Ska försöka få in lite extra promenader också, det kan jag behöva. Vardagsmotion is the shit! Haha.

Natti natti

Kommentarer

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0