Malmö nästa

God morgon!

Nu ska jag ut och springa en runda, sedan bär det av till Malmö. Ja det klart, dusch och lunch innan också såklart :o)

Får se vad som händer i Malmö, vi har nog inget inplanerat, blir nog till att ta det lugnt mest. Började läsa en bok igår kväll så nu har jag iaf nåt att läsa på tåget ner som tar nästan två timmar. Det är liiiite segt, samma sträcka till Göteborg tar en timme och en kvart *muttrar* Men men! Får ju träffa min älskling ;o) Det är värt mycket!

Tog några bilder före och efter träningen igår


Före träningen


Efter träningen

Nä nu sticker jag ut i regnet (?)! Verkar regna till och från iaf. Men vad gör väl det när man ändå ska springa och sen duscha, gillar springa i lite småregn, hellre det än strålande sol. Oftast iaf.

Ni får ha en trevlig lördag! Och som sagt, kul när ni gör nåt litet avtryck när ni varit här. Men du som kommenterade några inlägg längre ner... glöm inte skriva vem det är ;o) Jag har ingen aning tyvärr.

Puss & Kram!

Kommentarer

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0