Nu slänger jag in handduken...

Japp, nu slänger jag in handduken för ikväll. Blir tidigt sänggående. Spikmattan en stund med Fitness Magazine eller Runners World.

Har varit en bra fredag trots huvudvärk på eftermiddagen. Blev 15 min på löpbandet, 30 min core och 15 min på crosstrainern. Fick räcka med det idag. God kycklingssallad efter det och senare lite popcorn och pokerspelande på nätet. Även uppdaterat mig på alla bloggar jag läser dagligen :o)

Imorn åker jag ner till Malmö vid lunchtid. R slutar kl 15 och börjar inte förrän kl 11 på söndag, så vi får lite tid ihop ändå :) Är så jobbigt när det är två veckor mellan helgerna vi ses. Funkar ju åka ner när han jobbar bra helg.

Får se om det blir nån liten blogguppdatering ändå.

Natti natti och trevlig helg!

Kram

Kommentarer

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0