Svullen?

God morgon!

Idag är humöret på topp igen, igår var en riktigt "down-dag". Har börjat vänja mig vid att jag har såna, det går alltid över =)

Men jag är så svullen! Dels visar vågen typ 1 kg upp sen några dagar, och nu idag känner jag både runt magen och i händerna att jag är svullen och binder vätska. Varför? Hm. Kan det vara ägglossning på gång? Jag är inte säker. Får väl se, ska försöka dricka mkt idag, det borde väl kanske få igång det? För jag vet med mig att jag har varit på toaletten väldigt lite i förhållande till hur mkt vätska jag fått i mig senaste dagarna... Trist hur som haver.

Idag blir det ett pass på gymmet efter jobbet! =) Slutar 12.30 - skööööönt! Har inte bestämt än om det blir ben/mage eller bröst/biceps/axlar än. Har båda dessa passen kvar den här veckan, och på måndag ska jag köra rygg/triceps, men vet inte när det sista passet den här veckan blir än. Kanske kör bröst/biceps/armar idag så kan jag köra ben/mage på söndag om det inte blir av imorgon. Vill inte köra överkroppen två dagar i rad. Hm ja så får det nog bli. Fast jag är bra sugen på ben =) Men kör jag bröst/biceps/axlar idag så kan jag köra lite intervaller på löpbandet också ju :o) Yeeeey, detta blir nog bra.



Kommentarer

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0