Brrr!

Idag var det minsann lite kyligare ute, -1° cirka när jag gav mig av på morgonpromenaden. Lite segare start idag, drog mig långsamt ur sängen och det tog tid för mig att komma i kläderna och iväg. Men skam den som ger sig, ut skulle jag och efter en seg start även ute, tog 10 minuter innan jag fick upp farten, blev det en bra rask promenad på 38 minuter, och jag frös inget alls trots "kylan". Helt underbart! Blir nog fint väder även idag :o)

Ikväll är planen att springa 5 km på Galgberget och sedan är det dags för massage! Aaaaah, I like! Behöver verkligen det för nacke/axlar nu, även om smärtan från slutet av förra veckan är borta *glad*



Kommentarer

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0