"Dra täcket över huvudet-dag"

Blä, idag har inte varit nån bra dag. Var galet trött när klockan ringde imorse, så blev ingen morgonpromenad utan jag ställde fram klockan en timme. Var minst lika trött när jag vaknade en timme senare, så meningslöst egentligen. Var på ett möte i förmiddags med facket, och detta drömde jag om i förväg hela natten typ. Var nog lite nervös, är inte van vid såna möten :)

Har också haft lite småont i halsen så gott som hela dagen, men försvann i eftermiddags, hoppas det håller sig långt borta! Är inte sugen på en förkylning just nu. So stay away - please!

Har verkligen varit jättehungrig sedan strax innan lunch - fattar inte varför?! Åt i och för sig inte gröt till frukost hemma idag, utan åt smörgås med ägg, mjukost och ost på jobbet istället, och inget mellanmål på förmiddagen. Men det gick som sagt bra fram till lunchtid. Sedan spelar det ingen roll att jag ätit med jämna mellanrum, hungern har bititt sig fast. Blev dessutom illamående och magen svullnade upp sådär pang bom precis innan jag skulle hem från jobbet. Bättre nu dock :)

Ingen träning idag - men det kanske ni kunde gissa utifrån min text ovan. Känns som massa dåliga ursäkter dagen igenom, men ja, det har varit en sån dag. Både det ena och det andra + trötthet = vilodag.

Nu börjar det dock krypa i kroppen, kanske man skulle ta en promenad trots allt? Men det är grått och regnigt ute...  Är ju dessutom Biggest Loser på tv. Nä, det var en dålig ursäkt va? Nu går jag faktiskt ut en liten runda, så det så! Bara att pallra sig ur soffan, på med regnjackan och ut och traska!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Det gör du rätt i! Har själv precis varit ute i över en timme och prommat. Hur skönt som helst i regnet!

Vi får ta vår promme snart tycker jag! Alltid kul med sällskap =)



Ha de gött !!

2010-04-08 @ 19:17:35
Postat av: Jennie

Härligt tjejen. Ut i regnet med dig bara =) Det regnar här med så jag är glad att jag har min löprunda gjord. Då var det 17 grader varmt ute och jag kunde springa i en tunn långärmad tröja och t-shirt över det. VÅÅÅÅÅR!



I morgon gör vi ett nytt försök med att komma ut på morgonpromenad =) Sov så gott i natt! Kram

2010-04-08 @ 20:13:34
URL: http://www.metrobloggen.se/JeC

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0