Ibland har man tur !

Idag vid lunchtid så jag på mobilen att jag hade 7 missade samtal typ, utspridda från kl 07.30 på morgonen. Först blev jag helnervös, det var "okänt nummer" och tänkte direkt att nu har det hänt nåt. Men om det hänt någon närstående något så hade man ringt jobbet kom jag på. Sen tändes ett hopp. Kaaaan det vara tandläkaren som ringer återbud?! *hoppas, hoppas*. Och det var det! :D Japp, så kan det gå. Inte för att jag har tandläkarskräck, men det är bara så trist fördärva en ledig fredagseftermiddag med tandläkarbesök. Så - lucky me!

Har därför legat och vilat i en och en halv timme, välbehövligt för kroppen :o) Nu ska jag ut och traska i det härliga vädret. Synd bara att det blåser så förbannat mycket, grrrr!

Later!

Kommentarer
Postat av: ECVADOR

härligt :D att det endast var tandläkaren

2010-04-16 @ 18:08:31
URL: http://ecvador.blogg.se/

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0