Inte vän med min kropp just nu :/

Åååååh jag är så irriterad på min kropp för tillfället! Skulle kunna skrika rätt ut av frustration. Vi är inte alls vänner för tillfället, särskilt inte överkroppen och jag. Strulet i höftböjaren eller var det nu exakt sitter vet jag inte, men det är i alla fall bättre idag, känner knappt det. Men min överkropp - ajaj. Känns ungefär som om jag blivit överkörd över ryggen av en ångevält. Tror jag, har i och för sig aldrig testat det. Men har så jäkla ont i övre delen av ryggen, nacken och axlarna. Och upp på halsen på yttersidorna. Och fram på bröstmuskeln på vänster sida strax under axeln.

Gaaaaaaaaaaaaah! Jag blir galen. Fick i alla fall massagetid på tisdag kväll, bättre sent än aldrig. Men jag hoppas verkligen inte jag har så här ont tills dess! Men egentligen vet jag inte riktigt om det är så bra massera på denna typen av smärta? Är inte min vanliga nack-/ryggvärk som jag har titt som tätt, utan nånting annat. Ungefär som kraftig träningsvärk - trots att jag inte tränat ryggen/axlarna överhuvudtaget på typ 1,5 vecka. Suck.

Så - nu sitter jag här och är förbannad. Kanske jag bord ta mig en promenad i solen i alla fall? Gick en rask kort runda på 20 minuter innan, men kanske skulle man ta sig ut en stund till. Eller bara lägga sig på soffan och titta på tv.

Åh varför blir man (läs: jag) så sur och "nere" när kroppen inte är med en och man kan göra vad man vill. BLÄ.

Sorry för trist inlägg, behövde får ur mig lite frustration!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Sura på du bara ;P

Nej men jag hoppas såklart att värken går över, det låter inte alls kul! Kram

2010-04-16 @ 09:09:53
URL: http://www.metrobloggen.se/JeC
Postat av: Madelene

Du kanske har sträckt dej på något sätt eftersom det går fram mot bröstet oxå...

Hoppas du mår bättre snart iaf! =)

2010-04-16 @ 11:06:02

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0