Ny härlig dag :)

God morgon!

Härligt med en ny dag, inte sant? Solen skiner utanför fönstret och frukosten har precis hamnat i magen. Mums! Dags att bege sig till jobbet, får en ny studerande idag, spännande! Är huvudhandledare, och hon ska vara hos oss i 5 veckor + 2 veckor på en annan klinik. Det är kul att få "visa upp" och leda in nya tjejer på läkarsekreterarbanan :o)

Ikväll blir det verkligen träning, fattas bara annat! Är jättesugen på styrka, wehooo! Tror det blir rygg, om inte den krånglar under dagen.

Önskar alla en trevlig tisdag!

Kommentarer
Postat av: Ina

Vad roligt :)

..Jag är ledig idag.. har inte något jobb inplanerat förrän nu på fredag, nästa måndag,tis och ons. Sen vet man ju som sagt inte om nån blir sjuk o så. :)



VA SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT DU ÄR!!! Smällde nästan av pga din kommentar där <3 =)

Du är en av de som vart till sååååå mycket hjälp under min "roliga" period där på jobbet.

Tack :)



Förresten.. På Funbeat.. varför ser jag mig själv på min kompislista där på min förstasida? Har vart inne på "vännerlistan" eller vad det nu heter, men där ser jag mig inte, bara på första sidan :S



KRAM!

2010-04-06 @ 16:07:04
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0