Pensionär?!

Haha, idag känner jag mig som en gammal pensionär. Har ont lite här och var och kroppen är inte min bästa vän idag. Blev dock en rask lunchpromenad i solen på 25 minuter, underbart sådär mitt på dagen! Efter jobbet blev det ett snabbt halvtimmespass på gymmet, biceps och triceps. Snabbt och effektivt :o)

Har dock som sagt lite skavanker här och var, utan att jag riktigt vet varför. Har gjort något med höftböjaren eller nåt annat i den regionen på vänstersidan. Gör ont när jag sätter mig/ändrar läge sittande, eller när jag går i vissa lägen. Inte jätteont men det är lite störigt. Dessutom på samma sida, vänster, har jag ont i axeln/nacken/bröstmuskeln, kan inte heller där säga exakt var det är det gör ont, men känns i vissa rörelser, samt att jag är väldigt öm på några punkter.

Så ja, idag känner jag mig som en gammal pensionär. Men det är inte hela världen, kroppen är förhoppningsvis med mig imorgon igen :o) Då blir det combat, yes så skoj!

Roger kom tillbaka idag efter sitt möte i Malmö :o) Körde MC:n fram och tillbaka, den står ju i ett garage i Halmstad och har så gjort hela vintern. Så vi har lyxat till det med tacos ikväll, mums. Imorn åker han hem igen, men kanske kommer tillbaka i början av nästa vecka för att "hämta hem" MC:n och lämna bilen här. Om jag har tur ;o) Lite extra tid är aldrig fel!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Madelene

Så mysigt med sällskap! =)) Bra att ha mc på annat ställe än där man bor! =)

2010-04-15 @ 09:20:13
Postat av: Caisa

när jag såg rubriken sa jag till övringa familjen att Jenny känner sig som en gamal pansionär och då sa Casper de är hon ju redan! ;) hahah

2010-04-15 @ 20:21:30

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0