Träningssammanfattning vecka 16

Är både nöjd och inte nöjd med veckan. Jag är jättenöjd med att jag fick till fyra morgonpromenader, men jag är rätt missnöjd över att det inte står löpning någonstans här nedanför. Valde att köra igenom kroppen ett par gånger i form av bodypump just för att få tid till löpning också... Men men. Det ska bli mer löpning den här veckan, jag kommer inte undan mer. Jag måste verkligen springa in mina skor inför Göteborgsvarvet om inte annat... Tror annars inte några löppass såhär veckorna innan gör större skillnad på min ork just på loppet kanske. Eller det gör det kanske? Jaja, hur som helst måste jag ju springa in skorna, så är det ju bara. Har bara blivit två eller tre löppass hittills i dem...

Måndag:
Morgonpromenad 41 min + BodyPump 55 min
Tisdag: Morgonpromenad 38 min
Onsdag: Morgonpromenad 55 min
Torsdag: Morgonpromenad 50 min + BodyCombat 55 min
Fredag: Eftermiddagspromenad 20 min
Lördag: Bodypump 55 min
Söndag: Kvällspromenad 62 min

Kommande vecka ska jag satsa lite mer på högintensiva konditionspass upptill bodypump, bodycombat och morgonpromenader. Blir nog bra det här.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag tycker att det ser bra ut tjejen. Försök att få in lite mer löpning i veckan bara. Det klarar du.

Jag har tyvärr fått ont i benhinnorna och får nog vila lite med löpningen nu för att se om det går över. Ska nog ta en morgonpromenad imon också dock ;) Fortsätt jobba! Kram

2010-04-26 @ 14:57:43
URL: http://www.metrobloggen.se/JeC

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0