Underbar morgon!

Idag promenerade jag från mörker till ljus, såååå skönt! Tack älskling för att du ringde och fick upp mig ur sängen ;o) Annars hade risken funnits att jag hade somnat om, och då hade jag missat den härliga morgonpromenaden.

Väl jag är uppe och ute så njuter jag i fulla drag! Börjar lite långsammare för att få upp pulsen helt okej efter kanske 15 minuter, dessförinnan stegrar jag den långsamt. Kul även promenera med pulsklocka! Blev 40 minuter idag, hade kunnat gå bra mycket längre i det härliga vädret med fåglarna kvittrande. Men - man måste ju till jobbet nån gång också.

Äter en välförtjänt frukost nu efter en välbehövlig dusch, och är strax på väg till jobbet. Kan man börja dagen på ett bättre sätt?! Jag tror faktiskt inte det! :o)

Hoppas alla får en underbar onsdag! Och kanske lämnar en liten kommentar, jag ser ju faktiskt att ni läser ;o)

Kram på er!




Kommentarer
Postat av: Alexandra

Härlig morgonpromenad du! Jag är också sugen på det, men det säger jag alltid på dagarna, när jag redan är uppe.. :) Klockan halv fem tror jag inte jag hade kommit upp.. ;)

Det är inte billigt.. men ändå inte så farligt. Dom hade extrapris nu i helgen så vi passade på.. :)Vi betalade 1300 per person.. Det var en present till min pojkvän! :)

Hoppas du får en bra dag på jobbet! :)

2010-04-07 @ 09:50:07
URL: http://masoou.com
Postat av: Linda

Jisses Jenny så tidiga morgonpromenader? Vad duktig du är och vilken energi du måste ha. ;o) När går du då upp för att hinna?

2010-04-08 @ 00:14:10
Postat av: Jennie

Nej det är ju så härligt med morgonpromenader, särskilt på våren. Det luktar så gott då tycker jag, särskilt på morgonen eller kvällen (eller s är det bara jag som är konstig) ;)

Jag missade min promenad i morse, råkade snooza lite för länge. Men det blev ett pass på crosstrainern istället =)

2010-04-08 @ 16:49:26
URL: http://www.metrobloggen.se/JeC

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0