Saknar gymmet!

Har inte varit på gymmet och tränat på över en vecka, snart en och en halv. Jag tror bestämt att jag har abstinens?! Längtar som tusan, hoppas på att komma hem i tid på måndag så man kanske kan inta gymmet då :o)

Men - jag har en fantastiskt härlig semester, och njuter i fulla drag. Har blivit en kort löprunda i alla fall, men i övrigt har jag ätit, ätit och ätit. Börjar känna mig rätt äcklad av all onyttig mat och godis - och ser fram emot rutinerna med nyttig mat och träning snart igen :)

Blir en uppskärpning när jag kommer hem till Halmstad och Malmö, men ändå lite modifierat då det trots allt är 2 veckors semester kvar. Den 23 augusti däremot - då smäller det ordentligt... Smider planer för fullt och funderar fram och tillbaka på mitt upplägg. Mitt hjärta hjälper mig, är så tacksam för all hans kunskap! ♥


Kommentarer
Postat av: CARRO

Ibland är det bra med lite vila, för ´precis som du säger känner man nästan av en abstinens då... och förstå vad du kommer att köra hår tnär du kommer tillbaka då ;o)



Hoppas allt går bra med dina höstplaner nu ;o)



Kör hårt, så att det ryker! Jag laddar upp med bilder från Giftun senare så vet du vad du har att se fram emot ;o)

Inschallah ;o)

2010-08-08 @ 00:21:03
URL: http://www.metrobloggen.se/carroseil
Postat av: Pia

Ja du är nog inte ensam om att äta gott på semsestern, men ibland måste man jue unna sig...

Jag börjar nog lite smått imorgon, men veckan efter smäller det här med och med råge... =)

2010-08-08 @ 13:15:49
URL: http://sugarwitch.blogg.se/
Postat av: Liz

Skönt att ha sån tränings-motivation! Min är helt utdöd :S

2010-08-08 @ 13:50:02
URL: http://thelizy.blogg.se/
Postat av: Jennie

Nu när jag känner efter så inser jag att jag också längtar till gymmet. Hade en riktigt dålig vecka förra veckan (eller ja, denna) men nästa blir säkert skitbra. Jag har laddat med massa energi i helgen...



Ja, det är jobbigt att ha ett synfel som gör lite som det vill ;P Nej, men felet är så litet så ibland känner jag inte av det men ibland göra jag det och då får jag så fruktansvärt ont i huvudet... inte skönt! Men om några veckor kommer brillorna så då hoppas jag att det blir bättre =)



Ha en trevlig fortsättning på semestern! Kramar

2010-08-08 @ 17:58:23
URL: http://mintraningmittliv.blogspot.com
Postat av: euforiah

Vad skönt med all vila! =)

Du kommer äga gymmet mer än nånsin på måndag=)

2010-08-08 @ 17:58:54
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0