Aj :/

Ååååååh så frustrerande, har värsta ägglossningsvärken! Nån mer som brukar få det? Det brukar hålla i så himla länge! Hjälper föga med värktabletter, det håller liksom ändå i ett dygn ungefär. Hur störigt som helst - ger lite illamående också emellanåt?! Började igår, tog värktabletter när jag la mig men lik förbannat har jag ont i dag också. Gör så ont för varje fotsteg man sätter ner. Måste nog skaffa barn, har hört att många blir av med dessa smärtor samt menssmärtor efter att dom fått första barnet? Äh, skämt åsido. Ingen bebis i sikte på ett bra tag.

Aja, det var nog klagat för den här morgonen. För övrigt är jag pigg och glad och laddad inför en fullspäckad dag på jobbet, mycket att göra och få att skicka ;o)

Ni får ha en bra onsdag mina vänner!

Puss & Kram

Ps. Tyck gärna liiiite synd om mig va? ;) Ds.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja bebisar gillar vi:))

2010-02-03 @ 12:49:53
Postat av: Jennie

Haha ja en bebis vore inte helt fel...men säg inte till min pojkvän att jag har sagt det ;) Då blir han nog rädd för mig. Ingen bebis i sikte för oss heller på ett tag ;P



Kan också få lite värk när jag har ägglossning men inte riktigt så farligt som du verkar ha! Hoppas det går över snart!

Ha en superduperbra dag trots värken! kram

2010-02-03 @ 15:12:42
URL: http://www.metrobloggen.se/JeC
Postat av: Madelene

Ipren tillsammans med Alvedon eller liknande är bästa tipset jag fick ifrån Apoteket...dom arbetar tillsammans...

Och jag kan säga att efter jag fick mitt barn så blev smärtorna ÄN värre...så jag tillhörde inte dom lyckliga som fick tvärt om =/

2010-02-04 @ 09:48:18

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0