Återigen - Jaaaaa!

Fick till ett grymt benpass idag. Ökade vikt eller antal reps på samtliga övningar idag också! Äntligen har jag nu kommit över min egen vikt typ, så gott som min egen vikt eller där runtomkring i de flesta benövningar :o) Kände mig stark idag och kändes som att jag hade orkat hur mkt som helst egentligen haha.

Dagen har gått i ett och kom hem för en stund sedan. Jag har nämligen varit på massage ikväll efter träningen - riktig vardagslyx! Hur skönt som helst, 30 min nack- och ryggmassage, underbart!

Fick lite mat hos mina föräldrar som bor precis jämte massören efteråt, samt tittade på Mästarnas mästare. Har hållit på Brolin sen början - men nu har jag mer och mer gått över till Armand! Jag är grymt imponerad av honom, och han verkar ju skittrevlig och sympatisk dessutom! Patrik Sjöberg - fy sjutton va han verkar dryg och allmänt trög.

Nu blir det sängen och nya Hänt extra ;o)

Natti!

Kommentarer
Postat av: H

Jag håller på Brolin... väldigt förvånad över att jag gör det. :) hade en helt annan bild av honom... har väl läst för mkt skvallertidningar o fått fel bild av honom! :)

2010-02-02 @ 22:00:04
URL: http://muffinsprat.blogg.se/

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0