Bättre träning på kvällen?

Nr 1 på listan nedan avklarat :) Blev ett bra pass, men jag inser nu att jag tränar mycket bättre på kvällen. Har mer koncentration och fokus då (konstigt nog efter en hel arbetsdag?) och jag orkar mer när jag har fått i mig frukost, lunch och mellis innan träningen. Nu blev det bara frukost och en proteindrink precis innan. Så hmm, bättre senare på dagen helt enkelt.

Nu blir det pannkakor med keso och lingon till lunch, säger bara Mmmmmmmmmm MUMS!

Sen är det dags för resterande to do på listan :)

Det är underbart med helg!

Kommentarer
Postat av: H

tack för kommentaren på min blogg! Den värmde att läsa :)

2010-02-20 @ 14:27:22
URL: http://muffinsprat.blogg.se/

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0