Datorstrul = positivt ibland?

Idag har jag varit såååå seg i kroppen. Funderade på att ta en energidryck när jag kom hem innan träningen - men då får jag säkert svårt somna, trots att jag är jättetrött. Satte mig i soffan och tänkte att äh, jag skiter i träningen idag, jag orkar bara inte. Vad händer? Jo internet strular så jag kom inte in. Grrr! Vad göra då?! Nej, jag är inte alls beroende av min dator och internet... Men iaf så bestämde jag mig för att ta mig till träningen trots allt, och nu är jag grymt nöjd! :) Blev inget superpass med massa ökningar, utan rätt mediokert men helt okej. Är trött i benen nu och det var jobbigt.

Jag var lite oorganiserad idag och hade bara med mig lunch till jobbet. Lyckades ändå fixa till rätt bra frukost och mellanmål, tur man har "nödlösningar". Kom iväg sent och var inom stan så det blev rätt sent, det gjorde ju inte saken bättre. Ingen höjdare träna 19-20 cirka när man ätit halvbra under dagen och är trött.

Men - nu blev det gjort i alla fall och jag är nöjd och glad. Ska faktiskt ta plats på spikmattan redan nu med nya Hätt Extra nu :o)

Hoppas ni haft en bra tisdag! Onsdag imorn igen, snart halva arbetsveckan gjord. Galet.

Puss & Kram

Ps. Någon som ser Mästarnas mästare? Åh vad jag hade hoppats på att Sjöberg skulle åkt ut. Även om han livar upp programmet så stör jag mig nåt fruktansvärt på honom. Ds.

Kommentarer
Postat av: H

klart jag ser mästarnas mästare. :) Håller på Brolin!

2010-02-09 @ 21:16:49
URL: http://muffinsprat.blogg.se/
Postat av: CANDY!

sv: hahaha, tack för din kommentar. Nejdå du skrämde inte upp mig. Jag ska nog klara av det, hittade en sort som sägs smaka bättre än de flesta EAA, någon apelsinsmak tror jag. Äh, man kan nog vänja sig vid allt =) Min järnvilja har aldrig slagit fel hittils!



Tack tack du, jag gillar din bloggdesign också, jätte fina bilder! :)

2010-02-09 @ 21:51:03
URL: http://caandydarling.blogg.se/
Postat av: Ina

Hääääj!!=)

Vilken fin layout (om det nu heter så) du har på din blogg:) Har du gjort den själv?



Flåt att jag har vart kass på att svara på kommentarer det sista. Är på bättre humör nu och allt känns lite lättare nu, t.o.m Daniel sa idag att det syndes I/PÅ mina ögon(!!) att jag mår bättre nu, utan att jag ens hade sagt nåt :)

...Trots det kassa kommentarsvarandet så är jag inne och läser din blogg varje dag, ifall du undrar. Måste ju ändå hålla mig uppdaterad =D



Du är så duktig med din träning och allt och verkar alltid så glad och positiv. Ville bara säga det, apropå inget.=)



Blablabla...



Skall ta och svara igenom lite fler kommentarer innan jag lägger mig här nu. Behöver se lite repsresentabel ut imorrn på min you-know-what-möte =D



KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!!!!=)

2010-02-09 @ 21:56:11
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0