Freakin' fantastic!

Åååååh vilket härligt bodycombat-pass det var idag! Enorm skillnad nu när man gått några gånger och kan programmet och rörelserna bättre, man kan ta ut sig på ett helt annat sätt! Tycker inte jag ser liiiika fånig ut längre när jag står där och slår som en galning ;o) Hade hur mycket energi som helst! Tog en Celsius innan för att peppa mig då jag var lite trött, tror allt att den gjorde susen den också. Står på att den bränner 100 kcal extra närmaste timmarna, men njae... skeptisk. Men den är jättegod och man får superenergi! Så jag gjorde säkert av med 100 kcal extra bara av den extra energin som gjorde att jag kunde köra 110 % ikväll. Blev dessutom 20 min crosstrainer efteråt :o)

Igår när jag var på Lidl handlade jag laxfiléer, billiga och lite mindre kcal än vanligt. Perfekt! Ska dit i helgen och bunkra upp, var sjukt goda. Det är ju bara så gott med lax, jag äter det alldeles för sällan! Så nu ska det bli mer laxätande minsann! :o)

Var helflummig när jag kom hem, energin sprudlade fortfarande. Diskade lite i rasande takt och satt och flummade lite framför webcam. Så här kommer lite egobilder ;o)









Så, nu har jag väl skrämt iväg eventuella nya läsare för all framtid haha ;o) Men man FÅR vara flummig ibland, så är det faktiskt.

Nu blir det spikmattan och ToppHälsa för hela slanten innan ögonen går i kors. Har lyckats lugna ner mig nu efter dusch och middag :)

Imorn är det freeeeeeedag, weho! HELG! Underbart. Bara 5 timmar kvar att jobba den här veckan. Lovely!

Puss

Kommentarer
Postat av: H

Tummen upp till dig också! :)



Imorgon kör jag cross-train, löpband o lite vikter direkt efter jobbet. Vill ha tidig helg! :)

2010-02-04 @ 21:53:48
URL: http://muffinsprat.blogg.se/

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0