Gudars...

Det galet, ibland slår det mig att jag ska springa 2,1 mil på Göteborgsvarvet om dryga 3 månader. Galet. Helt galet. När ska jag börja löpträna igen? När? Jag är inte det minsta sugen, jag har kommit igång så mkt med gymmandet och det är sjukt kul just nu. Sällan varit såhär motiverad och peppad såhär länge. Inspirationen bara flödar! Men tja, jag måste ju komma igång med löpningen snart... Pusha mig gärna!

Aja, nu ska jag köra hårt på gymmet i alla fall :o)

Bröst, biceps och axlar + 30 min core står på schemat idag. Jag är taggad! Bästa sättet starta helgen på! Sen kommer älsklingen lagom till att jag har tränat klart *lycka*

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Esroth

HUR MYCKET ÅNGEST TROR DU INTE ATT JAG HAR INFÖR FYRA KOMMA TVÅ MIL!!??! Om FYRA ynka månader! Jag dööööör!

2010-02-05 @ 23:29:32
URL: http://esroth.com

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0