Inte min morgon...

Den här dagen började inte bra vill jag lova... Inte min morgon helt enkelt! Var duktig och kokade ägg på morgonen att ha till frukost och mellis, bra bra. Vad gör jag? Jo jag glömmer äggen i kastrullen i vasken såklart. Och när jag kommer till jobbet upptäcker jag att jag glömt stämpelkortet/ID-kortet. Alltså kom jag inte in, men kom till undsättning av en kollega :o) Men sen kom jag på nästa sak, jag har min nyckel till skåpet tillsammans med kortet så jag kom inte åt det, och där hade jag såklart jobbtelefonen. Suck.

Men men det mesta har ordnat sig idag, fått tag i en annan telefon och omkopplat min. Man kan lösa saker om man vill! :o)

Dagen har nu artat sig och jag är pigg och glad, och känner mig ändå helt laddad inför träningen ikväll. Har ändå lyckats få med det andra så jag kan äta bra hela dagen + träningskläderna så jag kan gå direkt. Idag ska det INTE bli så sent som igår så träningen blir lidande. Det vill man ju verkligen inte att den ska bli.

4,5 timme kvar innan man får dra till gymmet. Tror det blir bröst, biceps och axlar idag. Kör styrka nu tre dagar på rad för att kunna köra combat imorn och sedan bodypump på lördag, det var sååå längesen och jag blev så sugen på det!


Kommentarer

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0