Måndag, måndag, måndag!

Japp, det har känts att det har varit måndag idag. Tiden på jobbet gick i och för sig fort, hade studiebesök som jag och en till tog hand om, kul :) Men har varit jättetrött då jag inte kunde somna igår, grrr. Fick dessutom början till migrän i eftermiddags! Tog tabletter vid första tecknet, det bara kom över mig helt plötsligt. Och - jag kunde häva det! :o) Piggnade till efter ett tag och kunde köra träningen som planerat efter jobbet.

Rygg + triceps blev det på gymmet, har börjat bli mitt favvopass på sista tiden. Ökade antalet reps i ALLA set och övningar idag - sjukt kul och ännu mer peppande/inspirerande! Yes!

Har inte riktigt bestämt vad jag ska köra imorn, det är rätt skönt ha det så ibland. Jag ska köra det jag känner för helt enkelt :o) Spännande va? Haha.

Nu blir det snart spikmattan och sängen framför spårlöst. Ja, några tårar kommer säkert trilla. Förresten trillade några redan tidigare när jag tittade på Biggest loser ;)

Natti!

Kommentarer

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0