Min nya favoritdag?

Jag tror söndag kan ha blivit min nya favoritdag. Okej, lördagen är också skönt, men söndagen är fridfullare på nåt vis, man har tid att röra på sig och träna, laga lite mat och fixa här hemma.

För något år sedan sov jag förmodligen fortfarande vid den här tiden. Nu har jag redan varit ute med Roger och gått i dryga timmen, ätit frukost och tagit det lugnt. Härligt!

Blir lunch hos mina föräldrar om ett tag, och sedan blir det nog ändå gymmet en stund. Lite löpband och core kanske? Om det finns plats på corepasset, är kö men det brukar lösa sig :o) Måste ju testa mina nya skor på bandet dessutom. Snacka om att nya saker kan göra underverk för motivationen hihi.

Ni får ha en bra söndag!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej! Kul med fler från Halmstad :) Tycker jag känner igen dig, det var inte så att du köpte dina nya löparskor på Stadium i Halmstad? För i så fall var det jag som tog betalt av dig i kassan.

Jag köper min Celsius på FORM i Halmstad för 25 kr/st, dör jag också tränar. Var är du och tränar någonstans?



Kram Matilda

2010-02-07 @ 14:56:03
URL: http://mrantala.blogg.se/

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0