Nytt program fr o m imorgon!

Jag är återigen supertaggad, och som sagt blir det nytt program från och med imorgon. Wehoooo :o)

Jag kommer fortsätta med 3-split, men lite annorlunda kombination.

Pass 1: rygg + biceps
Pass 2: ben + mage
Pass 3: bröst + axlar + triceps

Därtill blir det bodycombat, spinning, löpning och core. En salig blandning med andra ord. KUL!

Första passet imorgon blir ju då pass 1, tänkte köra följande övningar, 3 set, cirka 6-9 reps:

*Chins i maskin
*Sittande rodd, bred
*Ryggresningar med viktplatta
*Latsdag, smala

*Bicepscurl med stång, rak eller z
*Hammercurl i cable med rep
*Bicepscurl i cable med rak stång

Om någon har några synpunkter är det fritt fram att framföra dessa såklart ;o)

NU KÖR VI SÅ DET RYKER! MOT VÅREN 2010!


Detta längtar man ju inte lite efter... men med lite mer muskler kanske ;o)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Ska bli kul att läsa om vad du tycker om ditt nya upplägg. Är det bra kanske jag kan sno det sen när jag tröttnar på mitt ;)

2010-03-03 @ 20:07:25
URL: http://www.metrobloggen.se/JeC

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0