Powerwalk!

Äntligen har magen lugnat sig, känner nästan ingenting nu =) Blev vilodag från mer ansträngande träning, men det blev dock en powerwalk fram och tillbaka till Lidl = 97 min raskt totalt. Så heeeelt vila har jag inte haft, man kan inte slappa till sig totalt bara för att man har lite ont i magen ;o)

Inhandlade laxfiléer och kesella på Lidl, mmmmm. Kanske t o m ihop, vad vet jag :P Kesellan är iaf både fettsnålare och bra mkt billigare än Arlas på t ex Willys eller Hemköp. Så 90 min promenad tur och retur är det väl värt haha.

Blir riktigt tidigt sänggående idag, så jag har 110 % att göra av med på combaten imorn. Längtar!

Det är ju helt sinnessjukt hur mkt snö det är nu. Dom skottar bra nu, men var gör dom av allt? Det är stora traktorer som kör runt och skrapar och så lassar dom upp det på stora lastbilsflak. Men VART kör dom hän det?! Där kan man nog ha mkt kul! =)


Bild utanf jobbet imorse efter en natts snöande. Alltså, hade det varit runt jultid hade det ju varit underbart. Men nu? Njae... mer tveksamt.

Puss & Natti

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jo fikat stod jag emot med nöd och näppe. Men tyvärr slank det ner lite bröd nu ikväll och lite för mycket pasta och inga grönsaker. Men det var väl näring kroppen behövde och hellre ger jag den det i form av mat än godis/kakor. Så det har väl gått okej idag iaf.



Hoppas allt går bra för dig! kram

2010-02-03 @ 22:41:22
URL: http://www.metrobloggen.se/JeC

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0