Schwiiiiiish!

Ja, så fort gick faktiskt tiden på box-passet idag. Det var skitkul att få slå och sparka som en galning. Mest slag, och det gillar jag. Underbart! Det är så otroligt mkt att tänka på hela tiden, vad man än gör. Tekniken, hur man har benen, vad gör vi nu, raka slag, uppercut, hook med mera. Och när man blockar med mitsarna och den andra slår måste man också vara superkoncentrerad. Om jag är på combat eller step så kan jag tänka på annat samtidigt. Vad jag ska äta efteråt, göra sen etc. Likaså i gymmet mellan set och övningar. Men här var det full fokus och fullt ös 55 min nonstop och det sa bara schwish innan det var dags för stretch! Ni hör hur fort tiden gick va? ;o)

Jag kan lova att det dessutom kändes att jag körde axlar och biceps i gymmet igår! :D Det brände som satan rent ut sagt, särskilt när man blockade eller höll armarna rakt ut med mitsarna. Gaaah!

Trött i kroppen efter 4 dagar med hårda träningspass. Men jag bara älskar den där känslan när man är lagom mör i kroppen, har ont lite här och var men huvudet är piggt. Det är kärlek det! Våra kroppar är fantastiska.

Så idag blir det sängen tidigt, en stund på spikmattan får det bli också. Lovely!

Wohoooo, fredag imorn igen! Tycker bara att veckorna består av måndagar, fredagar och helg?! Men klagar absolut inte :o)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vilket härligt pass du fick till! Kul! De har tyvärr inga boxpass på mitt gym annars hade jag gärna gåt nån gång då och då...få ur mig lite ilska ;P



Men just nu jobbar jag på att kurera mig! Trist att inte få träna men kroppen behöver vilan...



Händer det något kul i helgen? kram

2010-02-12 @ 13:00:49
URL: http://www.metrobloggen.se/JeC
Postat av: H

blev sugen på box nu när du skriver om det. Vi kanske ska försöka gå på nåt sånt tillsammans en onsdag?

2010-02-12 @ 15:00:16
URL: http://muffinsprat.blogg.se/

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0