Suget fortsätter... *grr*

Mitt sug fortsätter idag, det är så frustrerande. Men än så länge har jag lyckats stå emot idag *hejja hejja* Vad ska man göra? Jag har ätit bra hittills idag, och jag SKA banne mig klara att stå emot. Vad är ett sug egentligen? Ingenting! Det är bara att stålsätta sig och vara hård mot sig själv. Eller?

Suck. Jag kämpar. Jag SKA inte äta nåt skräp.

Någon som har tips på hur man ska handskas med suget "den där" veckan? Hur gör ni för att klara av det?

Och nej, jag vill inte tillåta mig äta skräp bara för att det är "den där" veckan. Det är inte värt det. Inte för mig i alla fall. Jag vill äta skräp när jag vill äta skräp, inte för att kroppen inte fattar bättre och skriker efter det.

Blir inte bättre efter lunch direkt. Nu är i alla fall lunchrasten slut och jag ska jobba vidare. Då hinner jag inte tänka och känna så mycket på det :o)


Kommentarer
Postat av: Linda

Ät lite mörk choklad..Kroppen har brist på ett ämne som heter fenylalanin under "den tiden" Därför får man ofta sug efter choklad. Eller ta mullberrytabletter mot sockersug. (Finns i hälsokosten) Kram

2010-02-19 @ 10:32:22
URL: http://secondchansegirl.blogg.se/

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0