Total tillfredsställelse

Kan inte beskriva det med bättre ord, vad jag känner nu. Guuuuud vad roligt och skönt det var att köra 55 min BodyPump idag! :o) Jag känner mig helt euforisk här, flygande på små rosa moln. Har energi till tusen trots att jag är trött i kroppen samtidigt. Vilken KICK!

En av anledningarna är nog att jag kände mig så himla stark! Användandet av musklerna skiljer sig ju rätt mycket mellan vanlig, tung styrketräning och bodypump, där man kör lite lättare vikter men kör en muskelgrupp en hel låt.

Var säkert två månader sedan jag körde bodypump, om det räcker ens. 7 december såg jag nu att det var, så ganska precis två månader sedan. Har kört tung styrketräning sedan årsskiftet och har känt mig starkare och starkare i gymmet. Så jag tänkte att jag kan ju lägga på samma vikt som sist ändå kanske? Även om jag inte tränat uthålligheten i musklerna.

In my face att jag kunde! Jag kunde lägga på till och med och allt kändes bara sådär helt f*cking awsome! Dock tog händerna slut i rygglåten och blev sedan rejält trötta i varje låt, men det funkade ändå :o)

Återigen ett bevis på att träningen gett resultat - även för uthålligare muskler trots jag kört tunga vikter och få reps i gymmet! Wehoooooo! Jag är så j*vla NÖJD!

Detta ska nog firas med en liten promenad, om jag rör på mig lite lätt under eftermidag kanske träningsvärken inte blir sååååå farlig! :o)

Kommentarer
Postat av: carro

Hej!

Maila mig vad du specifikt skulle behöva hjälp med [email protected]



Ja är kostrådgivare och lägger upp kost åt de som tar hjälp av mig.

Har planer på att lägga upp lite bilder på mig innan resan mot tävling börjar.

Just för att inspirera andra :)



Mvh Carro

2010-02-14 @ 18:54:30
URL: http://www.metrobloggen.se/gymztar

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0