Träningssammanfattning vecka 8

Oj, detta blir den fattigaste träningsveckan det här året! Så här långt i alla fall, men förhoppningsvis blir det inte så här illa framöver :o) Min rygg är i alla fall bättre och det känns jättebra! Ska köra igång igen på allvar imorgon, kommer inlägg om det om en liten stund, och får känna mig efter med ryggen.

Måndag: vila
Tisdag: spinning, 45 min
Onsdag: spinning, 55 min
Torsdag: vila
Fredag: vila
Lördag: rask förmiddagspromenad, 75 min
Söndag: vila

Så ja, det blev inte mycket träning det inte. Men som sagt - ryggen är bättre och det var syftet :o)

Snaaaart kommer planeringen för nästa vecka. Wehoooo - taggad till tusen!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Lite träning är ju bättre än ingen, och har man ont någonstans så ska man absolut vila ;)

Det är bara att ta nya tag =)

2010-03-03 @ 17:00:26
URL: http://www.metrobloggen.se/JeC

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0