Trött :/

Varför är jag så trött hela tiden?! Haha. Jag är nog tröttast i världen för tillfället känns det som. Jag får tvinga mig upp på morgonen och på kvällarna är jag så trött, men kommer ändå inte i säng. Det är ju OS!

Hade nog behövt lite semester! Men hey, det är ju bara runt 22 veckor till semestern! ;o)

Igår slarvade jag med maten, åt kanelbulle och godis på kvällen. Pga "den där" veckan och trötthet antar jag. Vilodag hade jag också = segdag. Var hos läkaren en sväng, skriver mer ikväll, inget farligt :)

Jaja, idag SKA bli en bra dag.

Combat ikväll! Yeeeeees! Längtar!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh jag har också den där veckan och blir som förbytt. Är sjukt sugen på snabba kolhydrater i ala dess former. Bröd, godis, chips, bullar...ja ypu name it! ;P

Men det går ju över!



Ha en bra dag idag! Kram

2010-02-18 @ 09:26:59
URL: http://www.metrobloggen.se/JeC
Postat av: Ina

Nope, ingen ny tid än!:(



Jäklar vad du är effektiv på löpbandet då! Riktigt bra gjort!



Piuh.. tur att du skrev att det inte var något farligt, blev orolig där i nån minisekund innan jag läste vidare!



HAHAHAHAHA!!! 22 veckor kvar till semestern! HAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!! Du är ju rolig =D

2010-02-18 @ 10:30:32
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah
Postat av: Ina

Btw, du får kanske börja knapra lite meltdown så får du lite mer energi kanske? :)

Du äter annars inte för lite till all din träning? Det KAN påverka.. eller så är det vädret. ..Hm =/

2010-02-18 @ 10:31:33
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0