Vilodag... typ :)

Känns som en mycket skön vilodag idag, fast jag ska strax iväg för på en halvtimmes corepass. Nog för att det är jobbigt för mage/rygg alltid, annars hade jag inte kört det, men känns ändå som en vilodag. Blir ev en rask promenad ikväll också.

Slutade ju 12.30 som vanligt på fredagar - det är ju bara så underbart! Köpte lite sushi till lunch, mumma. Men det var dock inte lika bra som i lördags, så lite besviken blev jag allt. Hann med en liten powernap på en halvtimme också innan jag nu varit iväg och handlat med mina föräldrar. Jepp, gäller att passa på att åka med när man har chansen att handla på Willys med bil :o)

Ett av dagens "fynd":



Så slipper man ta sig till Lidl enbart för kvargen. Dock inte riktigt lika billigt, men långt ifrån lika dyr som Arlas kesella!

Nä, nu ska jag bege mig bort till mitt andra hem - känns det som för tillfället i alla fall :o) Sats alltså, om någon inte förstod det, haha.

Senare blir det faktiskt tacos hos mina föräldrar, har bjudit med mig Maria dit på lite mat. Sen blir det en sväng hem till Maria och slappa antagligen, rätt skönt ta det lugnt på fredagskvällen efter en hård vecka.

Nu tar vi HELG!

Kommentarer
Postat av: Ina

Finns den kesellan på Willys nu?

2010-02-13 @ 08:49:25
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah
Postat av: Jennie

Mjo jag vet ju att sannolikheten för att jag har gått upp 0,8 kg fett är väldigt väldigt liten. Det suger att ha gått upp men förra veckan var extremt bra så jag hade faktiskt inte väntat mig något annat. Det är bara att kämpa på till nästa vecka.

Nu känner ag mig helt okej frisk så jag ska nog börja lite smått med träning imon...en promenad iaf. Ska blir skönt!



Ha en supertrevlig helg! Kram

2010-02-13 @ 19:36:22
URL: http://www.metrobloggen.se/JeC

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0