Vinden har vänt.

Japp, en bit in på förmiddagen rann allt negativt av mig. Efter allt strul imorse så bara vände det. Glad och pigg flöt allt på, "gick omkring" (satt mest i och för sig hehe) och laddade inför träningen och var supertaggad hela eftermiddagen på jobbet. Hade fått med mig bra saker så jag kunde äta och dricka bra under dagen. Det gillas! :o)


Fun light i min nappflaska, förlåt shaker är det visst :o)


Mellanmål - minikeso och jordgubbssylt. Mums!

Dagens matintag:
Frukost: grov fralla, ost och marmelad på ena halvan och ägg på andra
Mellis: ett päron
Lunch: laxfilé och potatismos
Mellis: minikeso och jordgubbssylt
Middag: ärtsoppa och macka med avokado + kalkon + rödlök

En hel del fun light jordgubb, vanligt vatten samt en Celsius under dagen.

Dagens träning:
30 min rask promenad från jobbet
60 min styrketräning - axlar och biceps

Jättenöjd med dagens gympass. La på två axelövningar och en bicepsövning :o) Så skönt verkligen känna att man kör slut på musklerna! Har haft svårt sista tiden få bra kontakt med både axlar och biceps, men idag fick jag riktigt bra tryck i biceps i alla fall. Yes! Får verkligen värsta energipåslag när det går bra i gymmet -----> träningen går ännu bättre!

Riktigt nöjd med hur dagen har avslutats.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: CANDY!

sv: Javisst har jag länk! Vet dock inte hur den smakar än, ska hämta den från posten imorgon men det stod på sidan att den skulle smaka lite bättre. Håller tummarna.....;)



http://www.mmsports.se/product.php?productid=1696&cat=268&page=1

Någon apelsinsmak tydligen?

2010-02-10 @ 21:12:47
URL: http://caandydarling.blogg.se/

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0