En lördag i Malmö

Känns som att vi har gjort mycket idag! Klockan är i och för sig kväll, men vi har bara handling, matlagning och slappe kvar så :o)

Efter vår långpromenad blev det Subway med Johan, gud så gott det är! Och sen var vi förbi hans nya lägenhet, blir säkert skitbra! Gillade hur rummen var utformade med mera, samt uteplatsen.

Vi var iväg till Träningsvärket i eftermiddags, Roger skulle köpa lite kosttillskott. Då han köpte så pass mkt att det översteg 800 kr så fick han en månads fri träning där. Och ja, vi skulle ju träna en timme senare... Så det slutade med att vi stack hem och hämtade träningskläder och körde tillbaka dit för ett pass, jag fick en gratis provträning.

Men njae, var sådär. De stängde nedervåningen kl 17, det fattade inte vi, för de hade bemannat tills dess men sen är det sådant gym som har öppet dygnet runt. Nåja, vi var på övervåningen och där fanns väl det mesta. Men maskinerna var huller om buller, inget som jag är van vid. Och rätt trångt vid de fria vikterna. Dessutom jättemycket folk, en lördagkväll! Jaja, fick kört igenom våra pass i alla fall utan allt för stora förändringar, men såhär i efterhand hade jag nog valt att gå till Athletic, så det blir det nästa gång.

Lite bilder från dagen kommer här :o)





Ja, det är stökigt runtomkring :) Bl a jag som spridit ut mina saker.
Och mina nya byxor är uppvikta lite väl mkt ;) I know.



Vet inte riktigt hur jag står?! Konstigt i alla fall. Mina nya byxor :)


Turning tourso, from down under.


Nu är även Roger klar i duschen så nu ska vi till Willys och handla. Ska göra en god paj från senaste BODY. Har mycket höga förväntningar, den låter grymt god i alla fall! :o)

Senare blir det kanske en Falk-film eller två ;o)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Ina

Va tråkigt när maskinerna står huller om buller!=/



Fina bilder, ser allt muskeldefination på armar och vid hals/nyckelben =D

BRUNIS!!



Hoppas ni haft en mysig helg, vilket jag tror ni haft. Tråkigt att åka hem idag va? =/



Berättar mer om samtalet sen.. det blir så mycket text. Jag hoppas jag "går vidare" iaf. Då kanske du förstår var det handlar om ?! ;)

2010-01-31 @ 12:18:47
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0