Fre fre fre freeeeedag!

Åh så skönt nu är det helg! :D Det är underbart sluta 12.30 på fredagar. Jag har gjort några ärenden i stan, diskat och städat och nu är jag på väg till gymmet för ett benpass.  Övriga vardagar skulle jag inte slutat förrän om 1 h och 10 minuter. Effektiva fredagseftermiddagar!

Ikväll ska jag på ljusparty hos en kollega, himla mysigt! Har dock kollat i katalogen och satan i gatan va dyrt det var! Men är ju inget köptvång. Sen har jag en mamma som snart fyller år ;o)

Nä nu blir det benträning i gymmet med nya träningsbyxorna :D



Hehe fick ta till nån konstig vinkel/variant för att få en någorlunda bild på byxorna.


Later!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Snygga byxor! Är dom från BB? Vart har du köpt dom?

2010-01-22 @ 16:35:30
Postat av: Jenny

Tack! Ja det är BB, beställde dom från www.fitnessbutiken.se för 389 kr + frakt 29 kr. Rätt snabb leverans också :) Perfa! Dom är verkligen hur sköna som helst. Har ett par nästan helt svarta men bara lite grått på sidorna också sen innan, jättebra kvalitet verkligen.

2010-01-22 @ 22:09:14
URL: http://millbergskan.blogg.se/
Postat av: Ina

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH va snygga!!!! Hur vida är byxorna nedtill? Dum fråga, men jag har aldrig sett det till BB-byxorna =/

2010-01-24 @ 12:16:40
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0