Mål 2010

Jag kommer ha några övergripande mål för 2010, men inte så många och inte för detaljerade. Det jag däremot kommer göra det här året, som jag inte gjort förr, är att jag i slutet av varje månad kommer att göra upp mål för kommande månad. Dessa kommer jag självklart också skriva i bloggen, som sporre för mig själv att klara målen och fortsätta vara fokuserad på månadens mål vilket förhoppningsvis kommer att leda till att jag når även även årets mål.

Mina mål inför varje månad kommer vara delmål för att kunna uppnå de övergripande målen, som är: 

*Träna styrketräning kontinuerligt, utan uppehåll annat än vid sjukdom, skada och annat "oundvikligt"

*Göteborgsvarvet i maj - springa på bättre tid än förra året

*Tjejmilen i september - PB och jag ska under 60 minuter

Återkommer med målen för januari månad, de är inte riktigt klara ännu.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Bra mål det där...och du kommer garanterat att fixa dem ;) Jag har också det där första målet du har...att träna styrka kontinuerligt...Vi peppar väl varandra?



Jo mitt pass igår blev ju faktiskt över förväntan. Skönt att få det gjort...har ju satt som mål att träna styrka 3 gånger i veckan så jag får med allt liksom... Har härlig träningsvärk idag iaf ;) Hoppas på lite mer i ryggen dock ;) I triceps har jag så det räcker och blir över ;P



Ha en bra dag! Kram

2010-01-03 @ 10:56:54
URL: http://metrobloggen.se/JeC

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0