Var är alla idag?

Resan gick hur smidigt som helst :o) Satt och kollade serier på datorn hela vägen, de där knappa två timmarna går otroligt fort då. Det var sjukt lite folk, vart är alla idag?! Trodde det skulle vara skitmycket folk efter helgerna, många som börjar jobba och börjar skolan igen imorn och så.

Inte ofta det här såhär tomt en söndag på tåget mellan Köpenhamn och Göteborg? (Jag åker ju bara Malmö-Halmstad, men ändå)





Men ska inte klaga :o)

Köpte en Subway-macka innan tåget gick som jag åt vid 11, ååååh så gott det var! Det är nog tur vi inte har Subway i Halmstad trots allt, även om det är förhållandevis okej kalorimässigt ;o) Hade nog ruinerat mig på Subway-mackor annars haha. Men nu får det bli lite mellis innan jag drar till gymmet! Är så sugen på att verkligen köra slut på axlarna idag, ska köra så mkt jag bara orkar, nu jäklar!

Trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: Ina

HAHAHA!!! Det är för alla tummar som dina läsare höll!! =) Antar att du la dig raklång över sätena? =D

2010-01-10 @ 15:15:47
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah
Postat av: Jennie

Skönt med lite folk på tåget. Hatar när det är knökafullt ;)



Hoppas axelpasset går bra ;)

2010-01-10 @ 16:22:22
URL: http://www.metrobloggen.se/JeC
Postat av: Träningsglädje

på biggest loser pratar de alltid gott om subway så väljer man rätt macka så är det nog kcalsnålt, men jag tycker att det ofta luktar så skumt på subway. kul att det kommer en sandys till halmstad iaf, även om jag hellre vill ha en blueberry lifestyle. :)

2010-01-12 @ 21:18:55
URL: http://traningsgladje.se

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0