Beach 2010 är här...

Och som vanligt är jag absolut inte helt bekväm med att visa mig i bikini. Tycker jag borde vant mig vid det här laget, och skärpa till mig kanske, för jag vill verkligen inte känna så. Oavsett kroppsform så gör det inte saken bättre att gå runt och tänka på det hela tiden heller, tvärtom.

Jag har två alternativ nu så som jag ser det:

a) skärpa mig, lägga på ett kol och fokusera på målet

b) försöka acceptera och känna mig bekväm med hur jag sr ut nu.

Känns som att b) är en bra start - men att jag ska fokusera på och fortsätta med a), särskilt inför semestern i vinter. Kanske ska försöka acceptera dagsläget och utgå från det, träna på som vanligt och äta bra, för att köra någon variant av minidiet några månader innan semestern i november. Ja, nåt får göra alltså. En gång för alla. Jag behöver något riktigt mål, det är så det är. Får klura lite på det.




Men jag har ändå haft en supermysig dag, var som sagt på stranden i Haverdal hela dagen tillsammas med bästaste Maria, min familj och moster + kusin med barn också ♥ Solade, badade, kastade boll, spelade strandtennis och miniboule.

Framåt eftermiddagen körde jag och Maria utåt Tylösand för lite after beach - och jäklar vilket kaos vi hamnade i. Bilar överallt, bilar som  hade parkerat längs hela vägen neråt stranden så att bilarna inte kunde mötas på vägen, folk överallt. När vi väl parkerat och kommit bort till Solgården var där verkligen överfullt med folk överallt. Som tur var satt en kompis med pojkvän redan på Bettans bar så vi satt oss där och tog varsin dricka. Mysig avslutning på en stranddag!


Kommentarer

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0