Hejdundrande ryggpass!

Jag är alldeles hög på endorfiner - såhär flera timmar efter ett hejdundrandes ryggpass. Kändes så jäkla gött idag, jag kände mig stark och fick grym kontakt, samt att underarmarna inte tog slut lika fort som de gjort senaste veckorna. Kändes fantastiskt bra!

Dagens övningar

♦ Utåtrotation i rehab - rotatorcuffen, 3 set
♦ Sittande rodd med V-handtag, 4 set
♦ Raka latsdrag, stående, i multi, 3 set
♦ Ryggresningar liggande med armarna ihoppressande bakåt, 3 set
♦ Latsdrag, sittande, breda , 3 set

Åh vad jag älskar att träna! Finns nog inget som går upp mot känslan när det bara går sådär jäkla bra på vissa pass! :o) Obeskrivligt!



I ♥ TRÄNING


(Bild tagen för någon/några veckor sedan)


Kommentarer
Postat av: Pia

Visst är det en underbar känsla man får efter träning, obeskrivbar och specielt efter ett swådant kanon pass du har haft!

2010-07-07 @ 09:10:44
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0