Rygg + underarmar = bingo!

Fick till ett hejdundrande rygg- och underarmspass idag. Jag fattar ingenting, jag kände mig sjukt stark idag och ökade som f-n i ryggövningarna? Och underarmarna tog inte helt slut "i förtid" i ryggövningarna utan jag kände det rejält i ryggen, precis som det ska vara. Kunde till och med köra ett par övningar för underarmarna sist - och jäääkla vilken pump jag fick i dem, helt otroligt. Är fortfarande helt slut i underarmarna när jag gör nåt, speciellt nu när jag skriver. Kanoners!

Dagens övningar:

*Chins i maskin - 3 set
*Utåtrotation i rehab (rotatorcuffen) - 3 set
*Sittande rodd, smala med V-handtag - 3 set
*Ryggresningar med ihoppressning av skulderbladen - 3 set
*Latsdrag, breda - 3 set

*Underarmscurl (heter det så??) - 2 set
*Underarmar med stång bakom rumpan - 2 set

Vet inte vad övningarna heter för underarmarna, har inte kört det förr, det var mitt ♥ som introducerade dem på det gemensamma ryggpasset förra veckan :o)




Gammal bild - men samma outfit idag efter träningen :o)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh vad du tränar! Bra jobbat =)



Tack! Vad kul att du gillar den nya bloggen =)

2010-07-19 @ 22:41:32
URL: hhttp://mintraningmittliv.blogspot.com
Postat av: Ina

Skitbra jobbat!!! Wohoo! Superjenny;D

2010-07-20 @ 08:02:00
URL: http://Www.metrobloggen.se/euforiah

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0