Söndag igen...

Vart tar helgerna vägen?! Jaja, bara 5 arbetsdagar kvar till 3 veckors semester, wohoooo! Nedräkningen har börjat :o)

Den här helgen har spenderats med mitt ♥ i Malmö, vi har mest slappat och myst, superskönt. Sovit ikapp lite från veckan också, otroligt välbehövligt. Igår gjorde jag värsta shoppingfynden, bland annat 2 bikiniöverdelar från Rönisch för 20 kr/st, underdelar har jag hemma som passar. Eller tja, de passar om kanske minus 2 kg eller något sådant ;o) Efter semestern kanske med andra ord.

Har funderat lite sista dagarna och har nästan bestämt mig nu angående träning/kost i höst, återkommer med planen senare när den är helt klar. En sak är säker, det kommer bli en grymt rolig och spännande höst! :o)



Världens finaste ♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh vad härligt att få räkna ner till semestern! Själv får jag börja räkna ner till jobbstart nu =/ Nejdå...jag ser faktiskt fram emot det...jag är inte speciellt bra på att vara ledig för länge, jag blir så lätt rastlös! Sen har jag ju världens roligaste jobb också! Det blir mycket förberedelsearbete de två första veckorna innan eleverna kommer, men det behövs kan jag lova! Så det blir kul att börja jobba igen!



Tack för din peppande kommentar här om dagen! Jag hoppas på flera sånna under hösten! Och det ska bli spännande att ta del av dina tankar kring höstens kost och träning...nyfiken!



Sov så gott! Kram

2010-07-25 @ 22:53:33
URL: http://mintraningmittliv.blogspot.com
Postat av: Ina

Åh, kan se i mitt huvud hur söta du och "råggan" är tillsammans =)



Jahaaaa.. och vad har du för planer som du håller hemligt för dina läsare???? :D

2010-07-26 @ 19:28:32
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0