God morgon!

Idag blev det en härlig morgonpromenad i strålande solsken från en blå himmel. Kan man starta dagen på ett bättre sätt? :o)

Hamnade visst mitt i något polisingripande, vet inte riktigt vad det handlade om. De hade i alla fall gripit 2 killar som stod upptryckta mot bilen och poliserna pratade om att det skulle ligga slängda pengar någonstans. Jag började genast springa runt och leta! Nej, jag bara skämtar såklart. Inget kan störa min morgonpromenad ;o) Får se i tidningen sen vad det handlade om, nyfiken som man är!

Sedan måste jag nog ta tillbaka det jag skrev häromdagen om att min nya PWO inte var jättegod. Den är inte bara inte god, utan den är fullkomligt vidrig rent ut sagt. Blääää *ryser*. Haha, men man vänjer väl sig? Den ger i alla fall god effekt så den får gå ner oavsett smak. Vill man ha effekt så får man stå ut med lite äckeldricka ;o)



Inte från dagens morgonpromenad men från en promenad häromdagen.

Kommentarer
Postat av: Ina

Hahahaha!! Inte bara INTE god, utan vidrig! Hahaha!! Det är mycket äckligt man får stå ut att dricka/äta (ibland) när man skall träna och blir superstark =)



Eller hur, det är ju pinsamt! Tydligen så kan man inte åka bort på en måndag till kompisar. Detta var på jobbet igårkväll (18-20) då personalmötena numera är obetalda och därmed FRIVILLIGA!! En annan tjej fick också en "såndär" blick. Alltså, de är ju frivilliga?!! Jag valde att inte gå denna gång. Suck. Ledsamt.



Du kan gärna ta bort den här kommentaren sen.:)



Hahahah!! Erkänn att det blev en löprunda helt plötsligt efter pengarna ;)

2010-06-15 @ 09:15:08
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah
Postat av: Jennie

Åh vad härligt det låter med en morgonpromenad. Jag hoppade över min idag också för att låta halsen återhämta sig lite mer, men imon tror jag minsann att det är dags igen. Det blir tidigt men det går, man får ju en sån himla bra start på dagen så det kan det vara värt ;)



Ha en bra dag i solen...själv ska jag sitta inne på jobbet hela dagen, men det underlättar ju att det är fint väder ändå ;P Kram

2010-06-15 @ 10:07:57
URL: http://www.metrobloggen.se/JeC
Postat av: Alexandra

Härlig start på dagen! :) Hoppas resten blir minst lika bra.. ;) och hade det varit jag som gått förbi polisgrejen så hade jag stannat och glott en stund så nyfiken som ajg är.. ;) Kram

2010-06-15 @ 11:07:57
URL: http://thesmalltowngirl.blogg.se/

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0