0-0

Jahopp, 0-0 i premiärmatchen. Ingen höjdarmatch, hade högre förväntningar. Tycker det var mycket chansspel, kanske pga planen delvis såklart, men också mycket "tjongande" och jagande, en hel del slarv.

Men - det kommer förmodligen bli bättre och bättre :o) Tyckte ändå de spelade rätt bra stundtals, eller det fanns i alla fall tecken på att dom KAN spela bra!!

Stod +8,8° på termometern när jag gick hemifrån, men guuuuud så kallt det var i slutet av matchen! Mina stackars tår frös ihjäl, och knäna (?!) värkte när jag skulle hem pga kylan haha. Fingrarna likaså. Gick direkt till mina föräldrar och fick lite mat, så nu är jag upptinad och go. Lagom till jag ska cykla hem... Tur man inte har så långt :o)

Kommentarer

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0