God morgon!

Uppe extra tidigt idag då jag ska åka till Varberg på samverkansmöte direkt på morgonen. Japp, tuff start på dagen i alla fall :o)

Innebär att jag precis intagit frukosten hemma framför datorn, det hör inte till vanligheterna en vardag vill jag lova! Frukost på jobbet är bland det bästa målet på dagen, mums! Men jag har verkligen svårt att äta direkt när jag gått upp. Eller nu väntade jag i alla fall en 30 minuter men vad hjälper det. Maten växer i munnen. Annars brukar det dröja åtminstone 2 timmar innan frukost. Men men, nu har jag fått in den i alla fall. Grov macka med makrill i tomatsås. Har laddat väskan med banan och päron så jag klarar förmiddagen.

Ni får ha en trevlig onsdag!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jobbigt att inte kunna äta på morgonen!

JAg har varit sån innan men nu är jag nästan alltid hungrig på morgonen. Det är bara lite då och då som det verkligen inte går att äta frukost ;P



Hoppas att du har haft en bra dag!

2010-03-11 @ 13:44:23
URL: http://www.metrobloggen.se/JeC

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0