I'm back!

Heeej!

I'm back och på G igen! Känner mig helt återställd i kroppen, och det är så otroligt skönt!

Träning blir det lite snålt med den här veckan då mycket annat händer, och det blir så ibland, bara att acceptera. Man KAN inte göra allt, alltid. Så är det. Därför blir det lite mixade pass, 2 dagar den här veckan. Idag körde jag lite överkroppsstyrka i form av axlar och biceps, följt av 45 min spinning. Underbart! :o)

Så nu är jag färdigtränat, färdigduschad och färdigäten. Sitter i soffan med datorn i knät framför tv:n, precis som det ska vara!!

Imorn är det full fart på jobbet - och sen ska jag på en föreläsning med Paolo Roberto på kvällen! Vet faktiskt inte riiiiktigt vad den ska handla om, men vafan, det är ju Paolo!! Det kan inte bli annat än bra! :o)



Natti!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hehehe Paolo tränar på samma gym som mig ;)

2010-03-09 @ 22:02:34
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0