Inte optimalt med sömn, men...

Har sovit ganska dåligt inatt. Hade svårt somna igår, låg i en dvala med tankar som snurrar, ett trött huvud men en kropp som inte ville gå ner i varv. Vet inte när jag somnade "på riktigt", men har ändå sovit okej resten av natten. Inte bra, men okej.

Snoozade därför imorse, lite halvt omedvetet, halvt medvetet. Jag kan göra så ofta. Jag drömmer något, och sen när klockan ringer så är jag inte helt vaken utan drömmer vidare och i drömmen är det okej snooza. Äh låter ju helt snurrigt, men svårt förklara.

I vilket fall kom jag i alla fall ut på en 25 min rask morgonpromenad och nu har jag vaknat till bättre! Senare i eftermiddag/kväll står löpning på schemat. Frågan är bara vart? Vill inte chansa på Galgberget en gång till - än, och undra om det inte är lika geggigt och grisigt längs Nissan på Frennarpsidan... Hmm. Jaja, har ju några timmar på mig att fundera ut en bra runda :o)

Önskar alla en trevlig tisdag! Snart fredag - wohoo! ;o)

Usch, ser nu ut att det har börjat regna och att det vräker ner. Tur jag hann in, men nu ska jag ju strax cykla till jobbet. Jaja, får bli regnjacka, inte mer med det. Nu försvinner kanske all snö! :)

Kommentarer
Postat av: Träningsglädje

vi borde ta en morgonpowerwalk ihop någon dag! jag har inte gått på terrängsidan av nissan (mittemot örjans vall) men igår morse gick jag skogsstigen borta vid frennarp (där borta vid villaområdet liksom...) och den var ISIG så jag gissar på att det är så mittemot örjans vall också. särskilt med tanke på att prins bertil var det. men om det regnar tillräckligt mycket idag så kanske... :)

2010-03-23 @ 10:44:54
URL: http://www.traningsgladje.se
Postat av: Jennie

Bra att du tog dig upp och ut på en liten sväng idag iaf. Kommer du att köra morgonpromenader varje morgon nu?? Man borde ju gentligen göra det, man blir ju så mycket piggare under dagen av det...

Imon kommer jag dock att åka till gymmet och köra en timmes cardio innan jobbet...jag börjar nämligen lite senare än vanligt men jobbar länge på eftermiddagen och då kan det vara skönt att vara klar med träningen...att bara få gå hem ;P



Kram

2010-03-23 @ 17:41:47
URL: http://www.metrobloggen.se/JeC

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0