Ny vecka, nya tag.

God morgon!

Ny vecka, nya tag! Vågen var INTE snäll mot mig imorse, vägde mig dum som jag är. Helgen har satt sina spår, det vill jag lova. Men, easy come easy go! Så nu blir det hårdkörning igen så löser det sig ;o)

Nu har jag varit vaken 50 minuter, så skönt bara kunna ta det lugnt hemma! Sitter med min goda frukost nu, detta känns som en mycket bra start på dagen! Vädret ser ut att bli kanon idag, -4,7° ute nu men klarblå himmel och solen på väg upp. Enda smolken i bägaren är väl att man vet att man ska sitta inne till kl 17... Segt.

Önskar alla en hääääääärlig måndag!


Bevis för min hemmafrukost; kesella + fun light med Frebaco havreringar fullkorn

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja det är ju så skönt att kunna ta det lugnt på morgonen. I morse körde jag morgoncardio i 30 minuter och gjorde sen i ordning mig i min egen takt. Hade ingen direkt tid att passa så jag kunde ta det lungt. Kom ändå iväg till jobbet/praktiken i bra tid och har nu fått massor av saker gjorda under förmiddagen! Säkert tackvare den underbara starten på dagen =)

2010-03-16 @ 12:43:09
URL: http://www.metrobloggen.se/JeC

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0