Update.

Har inte uppdaterat på ett tag nu, har inte haft något att skriva direkt. Allt flyter på... har inte tränat sedan i onsdags dock, hann inte i torsdags och igår var jag iväg hela dagen. Gick upp kl 04.40 - det är helt sjukt tidigt - och sen var vi hemma igen i Halmstad kl 17.00. Då var man rätt mör vill jag säga :) Blev en lugn kväll, åt lite tacos och sen stack vi bort och kollade lite på min kusin Caisa som spelade fotboll. Kul! :) Fick lockat hit Roger också, istället för att jag åkte till Malmö som planerat. Hoppet finns att han ska kunna köra lite motorcykel i helgen. Just nu står regnet som spön i backen, så tja, vi får väl se hur det går. Den står här tryggt och säkert i mitt garage och bara väntar på att få rulla ut på vägarna :o)

Jag klarade mitt mål i veckan, som var att gå morgonpromenader måndag till torsdag. Så otroligt skönt sätt att börja dagen på! Kommer absolut bli favorit i repris! Vädret blir ju dessutom bara bättre och bättre :o)

Träningsglädje
har dragit igång 10 veckor till toppform på Facebook och ja, det är nog dags lägga i en extra stöt för min del också! Tackar som ödmjukast för all motivation och inspiration Sara ger! :o)

Sommaren kommer fortare än man tror. Det finns lika mycket åsikter som bloggar om det här med att träna inför Beach 2010 - men vaddå, allt som leder till att folk rör på sig, tränar och mår bra är väl bra?! Många av oss tränar ju året runt, men det kan ju vara kul lägga in en extra stöt inför sommaren. Den som säger att den absolut inte bryr sig om att sommaren närmar sig tror jag ljuger. I alla fall de flesta ;o)

I helgen blir det en hel del promenerande är det tänkt, regnet står dock som spön i backen till och från idag, men blir nog bra ändå. Blir en hel del tittande på idrott också, man kan ju inte bara träna! :) Så idag blir det slutspelshandboll i form av Drott-Alingsås och imorgon blir det fotboll i form av HBK-Åtvidaberg. Underbart med sport va!

Kram på er!


Fin, finare, finast! ;o)

Kommentarer

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0