Vårtecken?

Hej och god förmiddag!

Varit vaken sen kl 08, känns bra vakna i tid och vara utsövd. Sen att jag bara suttit här vid datorn samt ätit frukost fram till nu är en annan sak ;o) Men så skönt bara ta det lugnt! Sitter och laddar för att ge mig ut att springa! Måste bara smälta frukosten i form av havregrynsgröt + ägg först.

Igår när vi var ute och powerwalkade såg jag nog det första riktiga vårtecknet! Nu går det banne mig åt rätt håll och det gör mig så otroligt glad, pigg och lycklig!



Har ni sett några riktigt bra vårtecken? När det nu varit en riktig vinter och en lång en, ja då får man glädjas åt det lilla :o)

Kommentarer
Postat av: Malin

Oh vad ljuvligt! Jag kollade i går när jag gick men såg inga vårtecken, men ni har nog kommit lite längre än oss också. Hoppas du hade en trevlig kväll i går, blev det fruktsallad?

Kram

2010-03-21 @ 10:21:13
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz
Postat av: Jennie

Åh vad fint! Jag vill också se sånna vårteckan =) Är det snödroppar??



Lycka till med löpningen. Själv kommer jag att köra min cardio inne idag...satsar på iaf en halvtimma på crossen men det får hemskt gärna bli minst en hel timma...det beror på hur det går och hur jag känner mig när jag väl står där =)



2010-03-21 @ 11:59:35
URL: http://www.metrobloggen.se/JeC

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0